Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lucy125

30. 9. 2010 14:50
Dokument

Právě dnes ráno jsem se na něj dívala. Je to opravdu neuvěřitelný dokument a já ty lidi obdivuju. Musí být nesmírně těžké žít s tím, že vás vlastní rodiče opustili jen kvůli tomu, že jste nějak postižený. Při mnohých větách se mi chtělo až brečet. Uvědomila jsem si, jaké velké štěstí jsem měla, že i díky svému postižení jsem mohla vyrůstat se svými rodiči. Moc si jich vážím a zrovna tak si vážím lidí z dokumentu, protože svými osudy dokazují, že i s postižením lze žít plnohodnotný život. Jsem moc ráda, že někdo něco takového natočil.

0 0
možnosti

makovcova.blog.idnes.cz

30. 9. 2010 18:27
Re: Dokument

Ano, souhlasím. Je výborné, že režisér se pustil do takového časosběrného dokumentu.

A je taky výborné, že aktéři snímku s natáčením souhlasili.

Ostatně myslím, že i pro ně samotné muselo být to srovnání v čase zajímavé.

0 0
možnosti

makovcova.blog.idnes.cz

30. 9. 2010 11:39
I-vysilani

Ano, zdá se nakonec že na i-vysilání je celý dokument ke shlédnutí, tak se určitě podívejte, stojí to za to.

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

30. 9. 2010 11:29
dívám se zrovna teď

Je to úžasný film o úžasných lidech.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS