Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

6. 10. 2010 5:51
no jasne

zkusit se to ma... spousta napadu v zarodky byla tech, nad kterymi okoli kroutilo hlavou a delalo ts ts ts... A jak se dari knihkupectvi ted?

0 0
možnosti

Martinigue

5. 10. 2010 9:17
Musím říci,

že z duše pohrdám patosem typu "podívejte na mě jaká/ý jsem chudák, o co všechno se musím starat a jak mi nikdo nepomůže, ....", málokdy jde o něco jiného než prospěchářství autora/ky. Čekal jsem to i tady, a vidím že jsem se šeredně spletl; je to tedy skutečně kousíček kapitoly, ale píšete to takovým stylem, že jsou mi aktéři ihned sympatičtí a jsem zvědavý, jak se bude vaše martyrium vyvíjet...budu si vaši knížku muset koupit ( od čehož by mne, dlužno říci, její obal odradil naprosto spolehlivě - toť vzkaz zřejmě pro vydavatele ...)...:-) Přeji vám mnoho úspěchů a šťastnou rodinu!!!

0 0
možnosti

makovcova.blog.idnes.cz

1. 10. 2010 13:38
děkuji

Děkuji všem za komentáře k článku. Jen bych upřesnila, že jelikož se jedná o první kapitolu mé nové knihy, jsou ty události popisované v článku už rok staré a tudíž ten obchod už mám rok. A v knize najdete, jak to bylo dál :o)

Ovšem ústředním tématem mojí knihy je fakt, že jsem matkou dvou postižených dětí.

0 0
možnosti

Orde Wingate

1. 10. 2010 9:24
Děkuji, děkuji.

Váš článek mě velmi povzbudil. Jsem v podobné situaci, téměř rok bez stálého zaměstnání  a v podstatě z potřeby rozjíždím internetové podnikání. Všichni mě zrazují, partnerka mě má za blbce, který "není schopný si najít normální práci".

Proto díky ještě jednou.R^

0 0
možnosti

Karoulec

1. 10. 2010 10:07
Re: Děkuji, děkuji.

Všichni mě zrazují, partnerka mě má za blbce, který "není schopný si najít normální práci".

Tak tak. Ale když pak najednou z "té umanutosti blbce" z té "nenormálnosti a bláznovství" začnou kapat prachy - byť jen na žrádlo a byt, na ošacení ještě nikoli - už v tom okamžiku ti podceňovači mnohdy za Vámi, za "blbcem" přilezou a chtějí buď půjčit, nebo rovnou obdarovat anebo zaměstnat. Ve chvíli, kdy je odmítnete, protože na to prostě nemáte, jste za svini, jelikož oni nejsou schopný tohle pochopit, vůbec nevědí o co jde, co to vůbec jsou prachy.

Právě podceňovači a zrazovači, právě a jen a jen oni jsou ti praví blbci, s neschopností normálně pracovat. (Mnohdy tito lidé končí ve zločineckých organizacích typu Odbory, ČSSD apod.)

0 0
možnosti

Bouše

1. 10. 2010 8:56
Závidím vám váš optimismus a držím vám palce.

I když se trochu obávám, že doba boomu internetových obchodů už je pryč a že bude dost těžké se prosadit v zavedené konkurenci. 

0 0
možnosti

Honx

1. 10. 2010 12:06
Re: Závidím vám váš optimismus a držím vám palce.

Malé eshopy stále své místo na slunci mají, naštěstí. Jinak bych neměl co jíst. Takže držím palce. PS: a jde to i bez razítka ;-)

0 0
možnosti

Karoulec

1. 10. 2010 8:55
Do čítanek s tímto článkem!

Vážená paní autorko, tento článek by měl být povinně vléván do hlav dnešní mládeže. A možná by mohl viset i na pracovním úřadě, v pozlaceném rámu. Vám držím palce, počínáte si dobře, tak jen jeďte, dělejte a kašlete na kecy, jinak to totiž nejde. Kdyby měl každý (chudý nebo bohatý, fialový nebo žlutozelený) takový přístup k životu, jako Vy, dostal by se náš stát ze svých sraček na to tata. Uvidíte, začne se dařit, jen zachovat pružnost a tempo. A odpustit si holt -aspoň na čas- některé požitky, on stejně na ně není čas, co si budem povídat. A taky trpělivost a nervy - to bývá někdy už horší:-) Dávám karmu, ze všech karem nejkarmovatější!

0 0
možnosti

Bouše

1. 10. 2010 13:19
Re: Do čítanek s tímto článkem!

R^

0 0
možnosti

creeters

1. 10. 2010 8:45
A co teprve, az se zacne darit ...

Taky mi chvilku trvalo, nez jsem podnikani rozjel, ono to proste trva, ale nemenil bych. Okoli je nejdrive skepticke, co budete delat, ze se nedari apod. Ale kdyz se to zvrati a Vy si nejakou koupite ty nove skrine, zrcadla, pak treba nove auto apod. tak prijdou pribuzni nebo znami a pouziji obligatni "no jo, ty podnikatele se maj". To vzdy clovek hleda cokoliv by po nich hodil ;)

0 0
možnosti

fitzie

1. 10. 2010 8:27
a pak na vás ještě

v diskusích zaměstnanci štěkají,jak jsou oni odíraní státem, kdežto podnikatel, který se vozí v luxusním autě a jezdí na Bahamy, zplatí mizerných pár kaček.

jenže ono to je i o tom počítači, který si opravujete sama, o toneru do tiskárny, kafi, které vám uvaří leda v kavárně, a dalších věcech.

0 0
možnosti

creeters

1. 10. 2010 8:35
Re: a pak na vás ještě

Presne tak, uplne me vytaci, kdyz vidim ty zatraceny odborare, kteri stekaj, ze takhle to nejde a ze hned jdou stavkovat. Sakra ty lidi maj jistej plat, teple misto nekde v kanclu a presne jak bylo napsano v clanku, ten pocitac prijde nekdo opravit, tu tiskarnu taky, kavovar taky urcite bude brzo fcni ... ale jako zivnostnici si tohle vse musime vyresit sami. A to chteji jeste sjednotit vsechny odvody, aby se zamestnanci necitili menecenni ...

Jsem zvedavej, az ted vyhazej ty tisice lidi z uradu, co tyhle sasci budou delat. To jsou v praxi naprosto nepouzitelni lide a kdokoliv je bude zamestnavat bude mit pekne krusne chvilky :(

0 0
možnosti

BezPrace.com

1. 10. 2010 4:10
Držím palce...

...ono se to zlepší, jen vydržte! Každý začátek je těžký. Jen doporučuji třeba tak za rok vyhodnotit reálnou situaci a rozhodnout se, jak dále. Určitě nemá cenu dělat něco, kde si člověk nevydělá ani na "slanou vodu". Podnikání je tvrdej business a zisk je základ. Good Luck!

0 0
možnosti

Krokodyl1

1. 10. 2010 3:11
Karma!

A držím palce ..... vydržte, ono se to zlomí a bude dobře! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6961x
Jsem matka dvou autistických chlapců, zakladatelka komunitního webu pro rodiče postižených dětí www.postizenedeti.cz, který byl v provozu v letech 2009-2012. Vydala jsem knihy "Maminko, nezpívej" a "S rukama na uších". Obě knihy jsou o našich dětech a vycházejí z textů, které jsem psala pro internetový blog.
Je mi 38 let, vystudovala jsem Masarykovu univerzitu v Brně, obor matematika a výpočetní technika.