Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

atamka

23. 11. 2010 2:52
Obyčejná

maniodeprese a neobyčejné děti:-)...ještě vás určitě překvapí, uvidíte!

0 0
možnosti

petrashottova

22. 11. 2010 22:02
Gratulace

Jani, to mám radost, gratuluju. Řekla jsi to správně, že stačí jen mít odvahu a za ten roh nakouknout.Mne to také stálo odvahu, vznést tutéž žádost tady na idnes.cz a jinde. (Napíšu v červnu víc) Tak si moc přeju, aby to pomohlo.Přeju i vám všem hodně radosti z pokroku, jistě bude.Hlavně to nevzdát.Zdraví Péťa ze Žlababy:-)

0 0
možnosti

motylek_02

23. 11. 2010 3:15
Re: Gratulace

:-) odvaznemu stesti preje. a lina huba hole nestesti. V tomto pripade rozhodne neplati mluviti stribro, mlceti zlato ;-)

0 0
možnosti

motylek_02

22. 11. 2010 21:56
urcite

date vedet, az se vratite z pobytu. Stranky pani doktorky znam, a pokroky deti jsou tam videt.

0 0
možnosti

petrashottova

22. 11. 2010 22:03
Re: urcite

dá vědět, a já budu jásat :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6961x
Jsem matka dvou autistických chlapců, zakladatelka komunitního webu pro rodiče postižených dětí www.postizenedeti.cz, který byl v provozu v letech 2009-2012. Vydala jsem knihy "Maminko, nezpívej" a "S rukama na uších". Obě knihy jsou o našich dětech a vycházejí z textů, které jsem psala pro internetový blog.
Je mi 38 let, vystudovala jsem Masarykovu univerzitu v Brně, obor matematika a výpočetní technika.