Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aji

9. 4. 2011 9:11
nedá mi to, ještě sem napíšu.

Já mám také= XXL - pokud zhubnu, jinak mi to leze k XXXl a znám tento problém léta, naštěstí máme ve městě skvělý sekáč s XXXl nabídkou (i XXL) - butikových věcí za čtvrtinové věci, tak se tam oblíkám už léta, občas se vejdu do něčeho z CA či bundy ve sportu. Jsem také vysoká, tak se to na mě lépe rozloží. Už vím, že zhubnout jde pomocí malých porcí a vyvážené stravy, loni jsem zhubla 8 kg za 2 měsíce, bohužel je mám po stresech - operace manžela - srdce -  a péči o dvě děti už zase skoro nahoře, ale jak přestanou chřipky, tak se dám do hubnutí a už se můžu stojan s XXl třást! - tedy obrazně, nejsou peníze, takže obléknu loňské - stále pěkné - modely. :-)

0 0
možnosti

hanah7

29. 12. 2010 2:41
Hezké,

jen -  vy myslíte, že v šedesáti je to normální a příjemné shánět XXL ?  Ne. Je to stejné jako ve třiceti. Jen to hubnutí jde trochu hůř :-/

0 0
možnosti

johnpeters

28. 12. 2010 17:46
Díky,

že jste mi zmenšila depresi...:-)

0 0
možnosti

bertmax

28. 12. 2010 16:48
Hezky

napsané,ale nemyslete si,ono nosit skoro ve čtyřiceti tričko s hellou kitty,protože měříte 150cm,taky není žádnej odvaz;-D;-D

0 0
možnosti

deviv

28. 12. 2010 15:49
...

moc pěkně napsáno!!! ;-DR^R^

0 0
možnosti

Beránek boží

28. 12. 2010 14:36
Nežerte, v XXXL už opravdu nic neseženete! :)

Vážně. Neposmívám se, jen konstatuju. Moc hezky jste to celé utrpení popsala, tak přece nechcete, aby se to ještě zhoršilo!

0 0
možnosti

Beránek boží

28. 12. 2010 16:40
Koukám na Vás na Z1.

Dovoluji si Vám trošku poradit se vzhledem.

Působíte celkově souměrně, nepřetékáte, takže s tou nadváhou to není tak hrozné.

Být Vámi, zkrátím si vlasy vzadu na krku, vepřed češu na dlouhou hustou patku.

A taky zahodím tu halenu, víc by Vám slušelo něco se špičatým výstřihem nebo třeba bílá či světle modrá košile s rozepnutými horními knoflíčky (opět efekt výstřihu do V).

A hned by bylo pár kilo dole, aspoň opticky, a bez námahy. :) Tak se prosím nezlobte.

0 0
možnosti

fitzie

28. 12. 2010 14:21
byla jsem dneska ve výprodejích

mít XS, obleču se od hlavy až k patě za polovinu ceny. jo, to není tím, že by 44 nebyly. je to tím, že 44 má dost lidí, a tak se po oblečení téhle velikosti prostě zapráší i za plnou cenu.

od Spencera jsem dneska odcházela s přesvědčením, že 15 kilo musí pryč. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6961x
Jsem matka dvou autistických chlapců, zakladatelka komunitního webu pro rodiče postižených dětí www.postizenedeti.cz, který byl v provozu v letech 2009-2012. Vydala jsem knihy "Maminko, nezpívej" a "S rukama na uších". Obě knihy jsou o našich dětech a vycházejí z textů, které jsem psala pro internetový blog.
Je mi 38 let, vystudovala jsem Masarykovu univerzitu v Brně, obor matematika a výpočetní technika.