Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

volfima

9. 4. 2011 1:07
:)

tak ted jsem se opravdu pobavila :)

Presne takhle bych zumbu popsala ja pred 7mi mesici, kdy jsem s ni zacala. Pripadala jsem si jak pytel brambor, kterej spusti z valniku na zem. Byla sem cela ruda a zpocena az na ponozkach.

Ale pokud vas tanecni pohyb bavi-nevzdavala bych to. Ja za tech 7 mesicu zhubla 17kg (ok-jenom zumba za to nemuze, ale dost pomohla).

Uspech se dostavi kazdou lekci :))) :-)

0 0
možnosti
KB

kacinecka

9. 4. 2011 0:45
:)))))))))))))))

Pobavila jste mě královsky, i když s Vámi nemůžu moc souhlasit :-) Mám už třicet let nadváhu (je mi třicet), ale strašně ráda tančím (spíš strašně, než ráda) a je pravda, že zumba je jen jednou z variant. Pravda, půjdete-li na latinsko-americkou party (nebo i na obyčejnou dychotéku), zaplatíte zhruba stejné "vstupné", zatančíte si dle vlastních možností (ani na zumbě jako takové není člověk koneckonců nucen držet tempo za každou cenu), pobavíte se a ještě si dáte drink (což umí uvolnit, co si budeme vykládat ;-D) Nicméně zumba je způsob pohybu, který člověka motivuje svou organizací a tváří "cvičení" o něco víc, než takový taneček s holkama, a to se - myslím - počítá ;-)

0 0
možnosti
J

jerrys22

8. 4. 2011 18:22
:-))

Hodně moc jste mě pobavila a věta:

„Hele, jestli chceš s tím tělem něco dělat, smiř se s tím, že to bude bolet.“ ze všeho nejvíc. Taky jí zkouším a protože jsem k tomu přemluvila i dceru, která to potřebuje ještě víc než já, nemůžu skončit a ani nadávat. Takže po každé hodině vypadám nemlich stejně jako vy, tepovou frekvenci mám mnohem vyšší (kuřačka), ale snažim se tvářit šťastně a zubim se jako ty vychrtlice na letácích. Když pak zhruba po hoďce chytnu trochu dechu, snažím se i verbálně, nicméně pořád mám neodbytný pocit, že vypadám strašně směšně.;-D

0 0
možnosti
L

Langella

8. 4. 2011 17:03
Hrůza

Ministerstvo zdravotnictví varuje: pohyb škodí zdraví.

0 0
možnosti
KK

katastrofální krupobití

8. 4. 2011 15:27
Pokud

jste doposud o pohybu jenom slyšela a najednou to chcete všechno dohnat a nejlíp hned i předehnat, pak se vůbec ničemu nedivte. Ono "to tělo" si i na jakýkoli neobvyklý pohyb musí zvykat postupně. Třeba už jste to také pochopila. To, že jste se zřejmě doteď moc nehýbala a po lekci jakéhokoli pohybového cvičení vás bolí celé tělo nepřipisujte "klamavé reklamě", ale vlastnímu nerozumu, s jakým jste se na ten pohyb vrhla...

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

8. 4. 2011 13:47
Zumba

Je to jen módní vlna, která se zas přežene, si myslím. Davové šílenství, kdo nechodí na zumbu, není IN:-P Dřív to byl aerobic, spinning, teď holt zas zumba.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

8. 4. 2011 13:49
Re: Zumba

Kdy dřív? Na aerobic a spinning se přece chodí pořád.

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

8. 4. 2011 13:43
Zumba...

Taky jsem o tom spoustu četla i slyšela, ale mně osobně její vyzkoušení nehrozí (což mě aj trošku mrzí), protože by mi to moje kolena pěkně "vytmavila"... Takže jejich heslo, že je to cvičení pro všechny, je opravdu klamavé. :-P

Ale jak už tu někdo zmínil - hodně to může být o cvičitelce. Pokud tu hodinu nevedla s vědomím, že tam jsou i začátečníci, pak je to chyba, která se na celkovém dojmu mohla výrazně podepsat. :-(

0 0
možnosti
KT

Ježikača

8. 4. 2011 18:17
Re: Zumba...

jestli chcete něco dělat a kolena prudí, zkuste si zjistit, jestli v okolí není akvaaerobik. dobrý na hubnutí, šetrný ke kostře.

0 0
možnosti
PN

paulina

8. 4. 2011 11:55
máte recht

Zubu jsem viděla jen na videu a i to stačilo, abych se vyděsila. Ne, tam mě nedostane nikdo ani párem volů.

0 0
možnosti
DK

kadyna

8. 4. 2011 11:44
no - já za sebe

dobrý!! Sice pomalu umírám při každé hodině, ale tělo si zvyká. 2x týdně zumba, 1x břišní tance - špica!!:o))

0 0
možnosti
IB

isabell

8. 4. 2011 10:05
...

... no a proto se dělají lekce všeho možného pro ZAČÁTEČNÍKY ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6961x
Jsem matka dvou autistických chlapců, zakladatelka komunitního webu pro rodiče postižených dětí www.postizenedeti.cz, který byl v provozu v letech 2009-2012. Vydala jsem knihy "Maminko, nezpívej" a "S rukama na uších". Obě knihy jsou o našich dětech a vycházejí z textů, které jsem psala pro internetový blog.
Je mi 38 let, vystudovala jsem Masarykovu univerzitu v Brně, obor matematika a výpočetní technika.