VV

Ring

9. 7. 2011 21:14
Poklona

Vůbec netuším, kde na to všechno berete sílu... A obdivuhodná skutečně jste.

D

Dadda

10. 6. 2011 13:02
Přání

Chtěla bych Vám popřát, aby se Váš manžel vrátil brzy zdráv z nemocnice. Máte můj velký obdiv. Moje dobrá přítelkyně má 9ti letou holčičku, též po mozkové obrně, takže trochu vím, jak náročné to celé je. Přeji celé vaší rodině zdraví, a aby se Vašim klukům stav už jen zlepšoval... Pěkný den, Dáša

M

makovcova.blog.idnes.cz

10. 6. 2011 20:06
Re: Přání

Dášo, obdivovat není co, ale děkuji. Váš milý komentář mne potěšil.

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6961x
Jsem matka dvou autistických chlapců, zakladatelka komunitního webu pro rodiče postižených dětí www.postizenedeti.cz, který byl v provozu v letech 2009-2012. Vydala jsem knihy "Maminko, nezpívej" a "S rukama na uších". Obě knihy jsou o našich dětech a vycházejí z textů, které jsem psala pro internetový blog.
Je mi 38 let, vystudovala jsem Masarykovu univerzitu v Brně, obor matematika a výpočetní technika.