Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer,

tak informace o léčbě a kontakty, které jsem si chtěla vyhledat, už nenajdu..?

Je to dost kruté.

1 0
možnosti

Dobrý večer,

musím říct že je mi smutno.

Chodila jsem na web pravidelně a dost mi maminky pomohly. Spousta rad, zkušeností a názoru nejen na DMO a  autismus.

Jsou i jinak "začarované" děti.

2 0
možnosti

J48a35n63a 81S57i11l35n38á

1. 1. 2013 19:58

Dobrý den. Moc mě mrzí, že jste stránky http://www.postizenedeti.cz zrušila a nenechala je ani jako archivní záležitost k nahlédnutí. Vydala jsem se na ně hledat radu, možná podporu, možná pocit že v tom člověk není sám. Řešíme zdravotní stav dvouměsíčního miminka. Mám pocit, že příběh, který by vysvětloval všechny jeho problémy jednou společnou diagnozou, jsem četla na stránkách Postižených dětí. Bohužel, teď už to nenajdu. Všechno, co jsem za poslední měsíc na internetu našla, vysvětlovalo pouze jednotlivé dílčí problémy "našeho" miminka, ale nevysvětlilo je všechny najednou. Tak jdu hledat dál. Jsem ráda, že se vašim synům daří lépe. Jsem ráda že jste dokázala jít dál a že se vám vede tak, jak se vám vede. Nejsem ráda, že jste to minulé, co vám v těžkých dobách pomohlo a co mohlo pomoci i druhým, prostě hodila přes palubu. Zůstala mi z toho zvláštní pachuť v ústech. Ale chápu vás, doba je dneska taková a sentiment nebo ohledy na druhé se dnes nenosí. Přeji vašim synům, ať se jim vede jenomk lépe a lépe a ať už pro ně nikdy nepotřebujete hledat podporu a pomoc druhých.

3 1
možnosti

Dobrý den paní Makovcová,

normálně do diskuzí nepřispívám, ale chtěla jsem vám říct, že to, že jsem nenašla stránky, kam si chodím každý týden pro podporu a pro důležité informace, byl pro mě velký šok a zůstala po nich obrovská díra... Rv Chtěla bych vás poprosit, abyste to neřešili takto. Chápu, že je to pro vás nejjednodušší způsob, ale vůči všem, kteří tam přispívali a chodili pravidelně, je to nefér. Prosím, prosím, ať web někde žije. 

Přeji vám vše nejlepší, sama mám autistickou dceru, se kterou to není vůbec lehké, takže vím, jaké to, když přijde vyčerpání. Ať jdou kluci už jen dopředu a ať máte s manželem i nějaký ten čas pro sebe. :-)

2 0
možnosti

Paní Makovcová, nejdříve bych Vám chtěla moc poděkovat za tu spoustu práce, kterou jste pro nás udělala. Adresa Vašeho webu bylo to první, kam jsem mohla nasměrovat uplakané maminky, které se u nás v nemocnici dověděly, že něco je jinak... No a pak jsme četli jejich příběhy, mnohdy s lepším koncem, než to zpočátku vypadalo. Díky Vašemu webu vznikla přátelství, uskutečnilo se mnoho výměnných obchodů, rodiče se dovídali o odbornících nebo alternativních řešeních.... Drželi jsme jim palce a posílali energii..... Není přece možné, aby tohle všechno zaniklo! Někteří se o Vašem záměru v tom předvánočním shonu ani nedověděli, takže si nestáhli své příspěvky, nepožádali o své web-známé o kontakty....umím si představit, že diskusní vlákna mohou být pro někoho alternativou památníčku.

Moc Vás za všechny prosím, abyste to všechno ještě nějak přehodnotila a web nechala žít. 

S pozdravem a přáním všeho nejlepšího Alexandra Khodlová

4 0
možnosti

Tohle se ale nedělá! Proč nepřepustíte celý projekt nebo aspoň materiály nějaké neziskovce?  Že vás k tomu de iure nic nenutí chápu, ale morální závazek vám nic neříká? Máte pocit, že je etické provozovat dlouhou dobu obecně prospěšný projekt, který lidem pomáhá a když už se vám nechce, tak jen tak zabouchout všem před nosem se slovy "polibte nám ... šos", jak jsem si přeložil poslední větu příspěvku? Máte pocit, že projekt má smysl provozovat jen tak dlouho, dokud přináší užitek vám osobně, jak sama píšete? Opravdu nebudete mít pocit zrady na stovkách lidí, kteří sem přicházeli pro informace? Nezastydíte se ani trochu, když budete na svém počítači pročítat všechny ty materiály, které už nikdo jiný nikdy neuvidí a jejichž autory zdaleka nejste jenom vy?

Dlouho, velmi dlouho se mi nestalo, že by mě někdo tak hluboce zklamal jako člověk. Váš postup považuji za sobecký a pohrdám vámi.

6 1
možnosti

A co se premistit na http://www.uztirozumim.cz? Uz tam mame se Sidhe registraci.:) Muzeme pokracovat jinde, staci zacit psat.:)

Hezke svatky preju.  Skalenka

0 0
možnosti

Ano, souhlasím, web měl pokračovat a měli jste ho nabídnout nějaké organizaci, která se stará o postižené děti či nadaci. Takto nečekaně ukončit, je pro mnohé matky ztráta kontaktů, vlastních blogů a příspěvků. Možná, že by si rády svoje příspěvky překopírovaly a uložily na památku. Takto všechny příspěvky se staly jen vaším majetkem a už si je nikdo nepřečte. Vidím, že ambice pro psaní jsou,ale do svého blogu. Ne, že nebyl čas, ale píše se jinde.

6 1
možnosti

Přeci jen nás datum 21.12 dostihlo i když v trochu jiné podobě.

Myslím že web bude všem chybět ,aspoň pro mne patřil k nejoblíběnějším

z celého internetu.Co se  dá dělat? Život jde dál a já vám paní Jano přeji hodně šťastných a poklidných chvil v kruhu rodinném a mnoho božího požehnání do dalších let.

Alexie601

1 0
možnosti

To je škoda, ale chápu tvé rozhodnutí. Jsem ráda, že jsi alespoň takto shrnula dobré zprávy o klucích a přeji vám, celé rodince trochu klidu, a spoustu dobrého do života. Alena s Kačenkou

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS